Reispakket is binnen!

29 augustus 2017 - Midwolda, Nederland

Het reispakket van onze reisorganisatie SNP is aangekomen. Het is een dik pakket dat we de komende weken zullen gaan doornemen. Ook de vouchers voor de accommodaties en Alcatraz Cruises, e-tickets voor de vliegreizen en papieren voor de huurauto zitten erbij.

Tevens hebben we de ESTA (Electronic System for Travel Autorisation) reistoestemming ingediend bij de dienst U.S. Customs and Border Protection. Als inwoner van een land dat onder het Visa Waiver Program valt moet je uiterlijk 72 uur voor vertrek naar de USA deze ESTA aanvraag indienen. De toestemming om het land in te reizen is 2 jaar gelding. Gelukkig hebben we beiden toestemming gekregen om te gaan!

Nog 3 weken voor vertrek!

Onze accommodatielijst ziet er als volgt uit:

• 19 sept, Hoofddorp, Hotel Schiphol (Van der Valk)
  • 20 sept, San Francisco, Buchanan Hotel
  • 15 oct, Grand Canyon South Rim, El Tovar
  • 17 oct , Las Vegas, The Platinum Hotel and Spa

1. Geja:
    29 augustus 2017
    Zo, nu komt het echt dichtbij.......
  2. Fred Mein:
    29 augustus 2017
    Enig huiswerk te doen.
  3. Jessica:
    30 augustus 2017
    Laat ik ook eens modern doen en een blog volgen. Succes met alle voorbereidingen . Mijn reis zal hopelijk in het komend voorjaar zijn.
  4. Ruud:
    30 augustus 2017
    Gevonden! Ik zal af en toe eens een blik werpen. Las Vegas aan het eind zie ik. Heel verstandig.
  5. Atie:
    30 augustus 2017
    Geweldig leuk, ik zal jullie graag volgen en vast foto's te zien krijgen, die herinneringen voor me opleveren. Ik wens jullie een onvergetelijke trip!